Pytanie:
Czy Wolverine potrafi pływać?
osdamv
2012-05-18 21:49:19 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Mówię o Wolverine z adamantium.

Nie znam wagi Wolverine'a, ale czy Wolverine z kośćmi adamantium jest raczej cięższy niż z kośćmi wapniowymi?

Jeśli jakieś istnieje odniesienie kanoniczne, które byłoby fajne.

Czy [psie wiosłowanie] (http://en.wikipedia.org/wiki/Dog-paddle) się liczy?
Oto test, dzięki któremu zrozumiesz, dlaczego pływanie jest dla niego prawie fizycznie niemożliwe. Idź do sklepu, zdobądź wagę 50 funtów, przypnij ją do pleców i spróbuj pływać. Nie będziesz w stanie tego zrobić. Adamantium dodaje prawie 100 funtów do masy ciała Logana, a metal jest niezwykle gęsty. Jeśli niezwykle trudno jest pływać z dodatkowymi 50 kilogramami, wyobraź sobie, jak to jest z podwójną.
A co ważniejsze, czy Swimverine Wolf może?
Zauważ, że Logan mógł bardzo dobrze nauczyć się pływać w pewnym momencie, zanim adamantium zostało dodane do jego ciała.Pytanie wyraźnie dotyczy jego umiejętności pływania * biorąc pod uwagę * dodanie ponad 100 funtów.adamantium.Zwróć również uwagę, że przykłady z numerów 75-145 jego komiksu byłyby po usunięciu przez Magneto adamantium, a przed jego wymianą.
Dziesięć odpowiedzi:
DVK-on-Ahch-To
2012-05-18 21:58:06 UTC
view on stackexchange narkive permalink
  1. Wolverine (4. seria) nr 16 - Data wydania: listopad 2011 - Tytuł historii: Wolverine Forever

    Mylą się. Każdy cholerny z nich. „Cept Namor, Nie umiem pływać warta cholerstwa .

  2. Nieznany problem z komiksem:

    „Czy kiedykolwiek próbowałeś utrzymać się na powierzchni, gdy twoje kości są splecione z Adamantium? To jak pływanie z kowadło na plecach "
    Cholera.
    Wrzuć mnie do wody, a będę bezbronny.
    Wrzuć mnie do wody, a utopię się jak każdy inny. li>

  3. Wolverine: Broń X nr 5

    Wolverine: „Jest jedna myśl, która zawsze mnie niepokoiła. Jedna rzecz, w której nigdy nie byłem wokół wygodnie. Woda. Głęboki ocean. Ciemność. Głębiny. Tajemnica. A przede wszystkim fakt, że może mnie zabić. ”

  4. ol >

    Oto pełne strony komiksów z cytatami nr 1 i 2

    enter image description here

    enter image description here

Nie mogę pływać warta cholerstwa, nie musi oznaczać, że on w ogóle nie umie pływać. Mógłby po prostu powiedzieć, że jest do bani w pływaniu, co przy tak dużym ciężarze kości, jak przypuszczam, by zrobił.
@Kevin - patrz cytat # 2 / # 3
To tylko dowodzi, że nie lubi i boi się wody lub potrzeby pływania, co powinien mieć przy tak dużej wadze. To nie znaczy, że w ogóle nie umie pływać. Tylko że nie jest dobry w pływaniu i nie lubi tego.
Zgadzam się z tym, inne odpowiedzi stwierdzające, że mógłby, gdyby był wystarczająco silny, nie biorą pod uwagę tego, że dodatkowy ciężar ma znacznie większą gęstość niż ludzkie ciało, więc będzie go to znacznie bardziej ciągnąć w dół. Na przykład kamizelki ratunkowe zapewniają dodatkowe ~ 22 funty pływalności, ponieważ ludzie są tak blisko gęstości wody.
@NominSim To sprawia, że ​​założenie, że gęstość adamantium jest tak duża, że ​​automatycznie utonąłby, ale Wolverine nadal miałby płuca wypełnione powietrzem, co głównie zapewnia ludziom pływalność w wodzie. Podobnie jak wielkie statki ze stali i betonu mogą unosić się na wodzie.
@KevinHowell Ludzie czerpią większość swojej pływalności z faktu, że duża część naszego ciała składa się z wody, czyli tej samej gęstości. Powietrze w płucach pomaga, ale to tylko część równania: ludzie, którzy utoną w wodzie, będą oczywiście unosić się nawet z płucami wypełnionymi wodą. Robię założenie co do gęstości adamantium, dlatego nie odpowiedziałem, ponieważ to tylko moja opinia. Po prostu myślę, że tak jest.
Jestem zmieszany. Zawsze myślałem, że umie pływać lub przynajmniej utrzymywać się w wodzie. Jak on się w ogóle porusza, nie mówiąc już o skakaniu i walce? Jak jego ciało radzi sobie z takim ciężarem? Dlaczego jego motocykl nie pęka pod nim podczas jazdy?
Potrafi całkowicie pływać. Może mu się to nie podobać, ale czasami zabiera walkę do wody, jeśli wydaje się, że powinien. Dwójka, którą pamiętam najlepiej, była kiedyś podczas masakry mutantów, on i Sabretooth walczyli na drinka, a gdy Rogue go wyciąga, powiedział: „Musimy wyglądać!”. Innym razem jest, gdy jest z Longshotem i zapominam, dlaczego muszą uciekać przed Arclight i jednym z innych Huncwotów, ale jedynym sposobem na ucieczkę jest zeskoczenie z mostu, na którym są, a on nie wydaje się bardzo się wahał, czy to zrobić. - Nie ma wyboru - powiedział. "Muszę królika."
@Secko: rosomak nie jest super silny, ale stosunkowo silniejszy niż przeciętny samiec, co może pomóc w radzeniu sobie z kośćmi adamantium LUB to dodatkowy atlas adamantium dał mu więcej treningu, a tym samym większą siłę.Co więcej, jego motocykl faktycznie ugina się pod jego ciężarem, jak widać w „X-Men Origins: Wolverine”.
@theGarz Dzięki, to wszystko wyjaśniło.
K-H-W
2012-05-18 21:56:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Odpowiedź, której nienawidzę udzielać: zależy od autora. (Zobacz koniec mojego postu)


Powinien móc. A przynajmniej adamantium nie powstrzyma go przed pływaniem. To tylko utrudni.

Z wpisu Marvel Wiki na Wolverine:

Waga:
195 funtów (89 kg) (bez szkieletu adamantium)
300 funtów. (136,1 kg) (ze szkieletem z Adamantium).

Dodatkowe 105 funtów to nic do kichania ... ale biorąc pod uwagę jego poziom siły, jest mało prawdopodobne, aby uniemożliwił mu to pływać.

Dalsze sprawdzanie i wygląda na to, że POTRAFI, ale jest to dla niego trudne, trochę go to przeraża i nie robi tego dobrze.

( Miałem tutaj zdjęcie Wolviego i katastrofy helikoptera (i faktycznie miałem je tutaj jako pierwsze :)), ale ponieważ znajduje się ono również w dwóch innych postach, usuwam je, aby uniknąć marnowania miejsca. )

Biorąc to wszystko pod uwagę, myślę, że jest to coś, co nigdy nie zostało napisane konsekwentnie; widzieliśmy go już wcześniej pływającego, w miniserialu „Claws” radził sobie dobrze, ale powyższy obrazek pokazuje, że go przeraża. I wydaje mi się, że stoczył podwodną walkę pływacką z TigerShark, chociaż Rogue go z wody dość szybko. Kiedy Greg Rucka pisze dla niego, myślę, że pływał też na Rio Grande w Coyote Crossing.

Wygląda na to, że to naprawdę zależy od autora. Każdy doświadczony pływak / SEAL / Lifeguard może ci powiedzieć, że jest całkiem możliwe pływanie mając dodatkowe sto funtów, nawet jeśli jest to męczące. Więc nie ma powodu, dla którego NIE POWINIEN być w stanie, biorąc pod uwagę jego siłę, wytrzymałość itp. Ale wydaje się, że zależy to od potrzeb fabuły / pisarza.

„… dodatkowe sto funtów…” czego? Holowanie 100 funtów czegoś pływającego i 100 funtów kotwicy to bardzo różne rzeczy.
Cóż, na szkolenie ratownika jako skaut, podpłynęliśmy na dno jeziora i zabraliśmy ciężary pozostawione na dnie ... Więc myślę, że ktoś o nadludzkiej sile i wytrzymałości mógłby unieść 100 funtów ciężaru, który został skutecznie zamontowany do niego. W Coyote Crossing robi to bez problemu, chociaż rozbiera się, aby zminimalizować dodatkowy ciężar.
@K-H-W, Och, on się rozbiera.Więc to zaoszczędziło kilka funtów wagi odzieży?To nie wygląda na zbyt dobre pisanie.
@ThePopMachine - To niewiele, ale to trochę, a przemoczone ubranie obciąża cię na dwa sposoby - najpierw ciężar, a po drugie, jeśli nie jest przeznaczony do pływania, ma tendencję do dodatkowego oporu.To powiedziawszy - tak;to niewiele, ale myślę, że oznacza to, że „każda odrobina pomaga”.
Czy to kwestia siły?A co z pływalnością?
Thaddeus Howze
2012-05-19 06:49:29 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Tak. Biorąc pod uwagę zakres umiejętności, których Logan nauczył się w ciągu swojego długiego życia, pływanie jest czymś, czego nauczyłby się i wykorzystywał w czasie, gdy był członkiem tajnych operacji. W większości protokołów byłby to wymóg.

To nie jest kwestia treningu ani umiejętności

Oczywiście Wolverine potrafi pływać. Jego masa ciała, podczas gdy imponujące 325 funtów, nie powinna równać się nadludzkiemu poziomowi siły i wytrzymałości. Jest w stanie z łatwością podnosić 800-1200 funtów i biegać z prędkością do 35 mil na godzinę przez wiele godzin. Jego organizm wytwarza ograniczone toksyny związane ze zmęczeniem, które są natychmiast przetwarzane, co pozwala mu pływać prawie w nieskończoność. Słowo operacyjne jest prawie. W końcu, uwięziony na morzu, nawet on utonąłby z wyczerpania.

Jego ciało, nawet wzmocnione dodatkowymi 105 funtami adamantium, byłoby doskonałym wzmocnieniem, ponieważ znajduje się na podstawowym poziomie jego istoty. Musiałby pracować trochę ciężej, pływać trochę mocniej, a jego pływalność uległaby pogorszeniu, ale używałby swojej surowej siły mięśni, aby to przezwyciężyć. Mamy członków zespołu SEAL, którzy zostali przeszkoleni, aby pływać ze 100 funtami niezrównoważonego i nieporęcznego sprzętu. Jego waga jest całkowicie zinternalizowana i już zrównoważona.

Problem Wolverine'a z wodą jest problemem psychologicznym.

Wojownik, Berserker, Engine of Destruction

Logan jest żywym ucieleśnieniem walki. Jego ciało jest pełne genetycznej skłonności do walki. Kości i tkanki regenerują się po prawie każdym urazie, tak szybko, jak można go zranić, w granicach rozsądku. Ciało o szponach kości, doskonałych zmysłach fizycznych, świadomości walki wyostrzonej przez dziesięciolecia treningu. Beserk szaleje, pozwalając swojemu ciału pod przymusem być jeszcze potężniejszym, bardziej śmiercionośnym, więc nawet gdy jest przytłoczony przez wrogów, może WALCZEĆ!

enter image description here

Pływanie, a co ważniejsze utonięcie, jest bezpośrednio sprzeczne z jego naturalnymi skłonnościami. Utonięcie jest przeciwieństwem walki. Jesteś sam, w ciemności, bez nikogo, przeciwko któremu mógłby skierować swój gniew. Oceany są duże i prawie niemożliwe do pokonania o własnych siłach.

Teraz wyobraź sobie, że jesteś człowiekiem, którego ciało jest zaprojektowane do walki z każdym zagrożeniem i zwycięstwa, otoczonego przez jedynego wroga, którego nigdy nie może pokonać, bez względu na to, jak mógłby być nieśmiertelny, byłby to wróg, z którym nie byłby zadowolony psychicznie, bez względu na to, jak mało lub dużo pływania musiałby pływać.

Wrodzony strach, wzmocniony przez jego naturalną zdolność do przetrwać

Wolverine nienawidzi wody, ponieważ może go zabijać raz po raz, dopóki nie zostanie uratowany lub dopóki trauma utonięcia, jeden z najbardziej traumatycznych sposobów umierania, doprowadzi go do szaleństwa. Topienie działa wbrew jego naturze, jest stworzeniem przeznaczonym do walki i przyzwyczajonym do skutecznej walki z każdym wrogiem, walcząc, gdy tonąc, tylko przyspiesza tonięcie. Ze sposobu, w jaki mówi, gdy mówi o pływaniu, wydaje mi się, że przynajmniej raz doświadczył tej traumy.

Tak, Wolverine umie pływać. Robi to z niepokojem, ponieważ jest to jeden z jedynych sposobów, w jaki można go wielokrotnie zabijać i jest całkowicie zależny od kogoś, kto go uratuje. Jako doskonały wojownik, jego psychika ma problemy z przetworzeniem tego, a on jest, i ma sens, aby był niechętny wodzie.

DavRob60
2012-05-18 21:57:25 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Jak widać tutaj, adamantium dodaje 105 funtów do swojej całkowitej wagi.

Czy potrafiłby pływać z dodatkowym 105 funtami? Tak, ale prawdopodobnie będzie wyczerpany naprawdę szybciej, a potem zatonie, gdyby nie było sposobu, by mógł się unosić.

Możesz zobaczyć, jak Wolverine pływa na stronie 6 X-Men Vol 1 # 101, pierwszy numer znanej sagi o Phoenixie. Widać było, że wahadłowiec skurczył się, a na środkowym panelu dolnego rzędu Wolverine należy do grupy pływającej.

[X-Men Vol 1 #101, bottom of page six

Saga Feniksa została zaadaptowana w X -Męski serial animowany, więc te wydarzenia można było zobaczyć w X-Men (1992) - sezon 3, odcinek 30:

Wolverine Swimming

powyższy cap ekranowy został zrobiony około 4:10 filmu wideo, do którego prowadzi link

On nie pływa… prawda?
Zaktualizowano @SachinShekhar
Ponieważ wszystkie postacie są pokazane tylko z ramionami wystającymi z wody, albo wyżsi kucają podczas spaceru po dnie rzeki (kanału?); lub Wolverine unosi się na wodzie lub kroczy po wodzie, aby uniknąć utonięcia.
@DanNeely Obejrzyj wideo (drugie łącze w poście), wychodzą z kurczącego się wahadłowca i wypływają kilka metrów na powierzchnię.
Na stronie 6 w numerze 101 (tym, o którym wspomina DavRob60), przedstawia grupę całą szyję zanurzoną w wodzie po katastrofie wahadłowca. Następna scena pokazuje, jak wychodzą z wody na brzeg. To sugeruje jakiś rodzaj pływania i tak, potwierdzono, że jest też w komiksie.
Zauważ, że było to zanim znane były dokładne szczegóły adamantium Wolverine'a.Chris Claremont prawdopodobnie zdecydował, że w tym momencie pazury są częścią jego ciała, a nie rękawiczkami - ale niekoniecznie doszedł do wniosku, że ma kości z adamantium.
MissMilkMaid
2013-03-05 13:25:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Problemem nie jest waga Adamantium, ale gęstość.

Normalna waga ciała człowieka to 70% wody, co oczywiście ma taką samą gęstość jak woda i nie ciągnie nas w dół. Więc to 30% reszty naszej wagi wlecze się. Dodaj płuca pełne powietrza, które jest lżejsze od wody, a utrzymywanie się na powierzchni jest naturalne dla większości ludzi, bez względu na ich wagę.

Wolverine waży 300 funtów, ale 105 z nich to Adimantium, co oznacza około 30%. Tak więc dla Wolverine'a tylko nieco ponad 50% jego masy ciała to woda, a druga połowa jest ciągnięta. W zależności od gęstości Adimantium może go to bardzo ciągnąć w dół.

Nie znając gęstości Adamantum, trudno powiedzieć, jak trudno byłoby mu pozostać nad powierzchnią, ale ponieważ jest to metal, zakładam, że byłoby to bardzo wyczerpujące dla Logana. Musiałby stale pchać i opadał, gdy tylko próbował odpocząć. Myślę, że dzięki swojej super sile i wytrzymałości może pływać, ale znalazłby się w bardzo niekorzystnej sytuacji, ponieważ musiałby nieustannie używać wszystkich rąk i nóg, aby nie spaść jak kamień.

Blue
2012-05-18 21:58:07 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Rosomak byłby w stanie pływać, gdyby jego siła mogła go wspierać podczas pływania.

Wolverine nie może unosić się w wodzie jak inni ludzie ze względu na jego Adamantium, ale mógłby pływać, gdyby miał siłę.

Shwetabh Shekhar
2012-12-02 16:48:31 UTC
view on stackexchange narkive permalink

TAK, umie pływać . Jest to pokazane w filmie X-Men Origins Wolverine. (Http://en.wikipedia.org/wiki/X-Men_Origins:_Wolverine)

Po skoku z samolotu musiał przepłynąć znaczną odległość, aby dotrzeć do wyspy, na której przebywał antagonista Stryker.

Czy widzimy go pływającego?
@Valorum:, chyba że teleportował się, co nie leży w jego możliwościach, lub wykonał inne sztuczki, które przepłynął tak daleko.
@theGarz - czy spacerowałeś po dnie w góralskim stylu?
@Valorum: to nie jest „pirat karibów” i poza faktem, że nie lubi wody, a potem chodzenie po dnie morskim nie wydaje mu się atrakcyjne, Sabretooth próbował zabić Wolviego przez utonięcie (https: //scifi.stackexchange.com/questions/72693/which-movie-cartoon-comic-has-sabertooth-attempting-to-drown-wolverine) i nawet jeśli na pewno nie umrze, będzie nieprzytomny (https: // scifi.stackexchange.com/questions/135304/can-deadpool-drown/135342#135342).
@theGarz - Żaden z nich nie wydaje się być dowodem na to, że nie zrobił tego w filmie.
@Valorum: to dlaczego walczył pod wodą, gdy był trzymany pod wodą przez szablozęby lub gdy został wrzucony do wody przez magneto?W kilku odpowiedziach wyraźnie stwierdzono, że jest on zarówno podatny na wodę (dosłownie: „może mnie zabić”), jak i jest w stanie pływać przez chwilę (kilka zdjęć).Technicznie nie widzieliśmy, jak pływa, ale fakt, że nie może oddychać pod wodą (może nie umrze, ale byłby przynajmniej w śpiączce), brzytwa Ockhama i rozsądna logika mówi, że pływał.
@theGarz - Tylko dlatego, że jest podatny na ataki w konkretnym komiksie, nie oznacza, że przenosi się do filmów
@Valorum: Całkowicie się zgadzam, że odpowiedź „czy rosomak umie pływać?” Jest logicznie wątpliwa.z przykładem, w którym nie możemy określić na podstawie samej odpowiedzi, czy pływał, czy nie.Biorąc pod uwagę tylko tę konkretną odpowiedź, jesteśmy w pętli logicznej, a wynik jest niepewny, biorąc pod uwagę również inną logikę dowodu, która mówi, że jego jedyną opcją było pływanie.
@Valorum: jest wrażliwy w więcej niż jednym komiksie ORAZ w tej samej sadze filmowej.W tym samym filmie: dlaczego Striker miałby kłopot z podawaniem mu tlenu podczas wymiany kości na adamantium, gdy był pod wodą, skoro był w stanie całkiem dobrze radzić sobie również bez tlenu?
@theGarz - Ponieważ może nastąpić jakaś fizjologiczna zmiana, jeśli będzie zmuszony marnować swoją leczniczą siłę, radząc sobie z utonięciem?
@Valorum: w rzeczywistości prawie umarł z powodu przegrzania (jest oczywiście rosomakiem, ale przynajmniej przegrzanie było głównym problemem przetrwania). Proces ten nie był spacerem w parku, ale śmiertelnie stresującą interwencją.Mając płuca chłodzone wodą, utrzymywałyby niższą temperaturę w pobliżu paleniska i, gdyby było to możliwe, byłby to najbardziej inteligentny sposób na dostarczenie stosunkowo świeżej krwi całemu organizmowi, a zwłaszcza mózgowi.ps: zmiana fizjologiczna nie jest poparta żadnym faktem, a nawet w przypadku .. kogo by to obchodziło?strajkowicz?wątpię.Jak udowodnisz, że chodził pod wodą?
@theGarz - nie muszę niczego udowadniać.To twoja odpowiedź, udowadniasz to.
@Valorum: to nie moja odpowiedź, a już odniosłem się do tego zastrzeżenia w poprzednich komentarzach (pętla logiczna).Teraz powinniśmy przestać komentować tę odpowiedź.
@Valorum Czy w ogóle oglądałeś klip?Dosłownie wyskoczył z samolotu do morza.Jak wytłumaczysz, że poszedł do krainy?Lecąc?
Słonie chodzą po dnie
@Valorum Podobnie jak wszystkie ssaki (z wyjątkiem ludzi i małp, które muszą nauczyć się pływać), słonie są bardzo dobrymi, niestrudzonymi pływakami.Ich pień działa jak fajka, a ich duże ciało zapewnia wystarczające unoszenie się na wodzie.Potrafią pływać na duże odległości i odpoczywać w wodzie, ponieważ ze względu na pływalność utrzymują się na powierzchni.Tak, chodzą tam, gdzie wody jest mniej.Nawet ja mogę to zrobić.Nie publikuj niczego, aby udowodnić swój punkt widzenia.
Banana Boy
2012-05-31 10:25:54 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Rosomak może z pewnym wysiłkiem przetrwać w wodzie, ale nie radzi sobie dobrze z myślą, że jest bardziej wrażliwy w wodzie i może łatwo utonąć.

Czy możesz przedstawić jakieś dowody na poparcie tego?
Ally Morgan
2013-01-14 06:39:05 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Wiele odpowiedzi mówi, że pływanie byłoby dla niego dużo trudniejsze i męczące w porównaniu z kimkolwiek innym ze względu na dodatkowe 105 funtów. Nie widzę problemu, ponieważ ktoś ważący 200 funtów może pływać równie dobrze, jak ktoś, kto waży tylko 95 funtów.

Biorąc pod uwagę, że Wolverine waży 300 funtów przez cały czas, nie tylko w wodzie, i może biegać, skakać, wspinać się itp. tak samo dobrze jak większość innych bohaterów, oczywiście ma mięśnie, aby unieść ten ciężar w pobliżu bez większego problemu, i to byłoby prawdą w wodzie, na lądzie lub gdziekolwiek indziej.

To nie odpowiada na pytanie, ani nie dostarcza żadnych dowodów
McFuu
2013-03-05 20:42:38 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie chodzi o to, jak silny jest, ale o to, czy potrafi wykorzystać wystarczającą ilość tej siły. Oczywiście umie pływać, ale musi to być dla niego pracochłonne. Jego proporcje są nadal takie, jak osoba o wadze 200 funtów, mimo że waży o 50% więcej. Co oznacza, że ​​może wykorzystać tylko tyle siły, ile osoba o znacznie niższej sile może w wodzie. Siła, której może użyć, zależy od tego, ile oporu (pchanie / ciągnięcie) może stworzyć, aby się poruszać. Podobnie jak u normalnego człowieka, opór jest ograniczony rozmiarem i kształtem jego dłoni / stóp / nóg poruszających się w wodzie. A dla zwykłych ludzi, ponieważ to nasza siła przewyższa już opór, jaki tworzymy w wodzie. Pod koniec dnia maksymalizacja jego formy byłaby prawdziwym kluczem do jego umiejętności pływania.

Mówisz, że to oczywiste, że umie pływać, ale nie dajesz na to dowodów


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...