Pytanie:
Czy ratunek w odcinku 6 „Beyond the Wall” został osiągnięty w prawdopodobnym czasie?
Drag0nKn1ght
2017-08-21 14:19:46 UTC
view on stackexchange narkive permalink

W odcinku 6 sezonu 7 Game of Thrones („Beyond the Wall”) Jon i grupa, która wyszła poza Mur, by sprowadzić upiór na Królewską Przystań, zostaje otoczona przez armię umarłych. Tuż przed tym, jak to się stanie, Jon prosi Gendry'ego, aby udał się do Eastwatch-by-the-Sea i wysłał kruki do Dany w Dragonstone, aby pomogły im wyjść poza Mur.

Nawet jeśli program telewizyjny trwa trochę szybciej, jeśli chodzi o odcinki, to i tak zajęłoby trochę czasu, zanim:

  1. Gendry wróciłby do Muru.
  2. Kruk przedostanie się z Muru do Smoczej Skały .
  3. Dany wyjeżdża za Mur, aby pomóc Jonowi i firmie.

Biorąc pod uwagę dużą odległość geograficzną, ile czasu minęło między podziałami Gendry od grupy i Dany do nich dociera?

Powiązane, możliwe oszustwo: [Jak długo zajmuje smokowi lot na północ od ściany?] (Https://scifi.stackexchange.com/q/166108/54887)
Książki kanonu odpowiedzi mogą być nadal używane, nawet jeśli jest tylko tag GoT, ponieważ odległość i podróż mogą być takie same dla książek i programu telewizyjnego (nawet jeśli w programie telewizyjnym wydają się dużo teleportować), ale sytuacja jest specyficzna dlaw programie telewizyjnym należy używać tylko znacznika GoT
@Kepotx Odległość i podróż są rzeczywiście takie same… To znaczy celowo niejasne.To jest zgodne z projektem.
Komentarze nie służą do rozszerzonej dyskusji;ta rozmowa została [przeniesiona do czatu] (http://chat.stackexchange.com/rooms/64202/discussion-on-question-by-drag0nkn1ght-was-daenerys-rescue-achieved-in-a-plausi).
@Zaibis, odnośnie twojej diatryby w komentarzu do edycji: „Beyond the Wall” to ** nazwa odcinka **.Kafelek w obecnym kształcie jest niejasny i pozbawiony znaczenia.Może dotyczyć dowolnej z tysięcy historii.
[Reżyser odcinka przyznaje, że to nie do końca zadziałało] (http://io9.gizmodo.com/the-people-behind-game-of-thrones-admit-this-weeks-resc-1798304996)
@JoshCaswell: W takim razie radziłbym napisać odcinek 6, sezon 7. Jeśli to takie ważne.
Sezon 7, czego?Dlaczego numerowanie odcinka jest mniej zepsute, niż jego nazwanie?
@JoshCaswell: Cóż, rozumiem, że to nie jest szpanerskie.Ale skoro jeszcze mnie tam nie ma, skąd mogłem wiedzieć, że tak nazywają się odcinki.Chodziło mi więc o to, że nie należy po prostu napisać w odcinku, do którego się odnosi, przeczytać jego tytuł, który również może odnosić się do miejsca we wszechświecie.NVM, wypadam.
Osiem odpowiedzi:
#1
+66
Edlothiad
2017-08-21 15:00:51 UTC
view on stackexchange narkive permalink

użytkownik reddit wykonał kilka obliczeń, twierdząc, że jest dokładny. Użytkownik oszacował, że to około 5 dni na podstawie tempa wzrostu lodu, prędkości powietrza pustej jaskółki kruka oraz przybliżonych odległości i prędkości smoka.

Link do oryginalnego posta

Złożyłem ich odpowiedź, ale powyżej podałem link do oryginału.

  • Bieg Gendry'ego, około 4 godzin:
    • Siedem (/ Dwunastu z dodatkowymi strażnikami) prawdopodobnie nie podróżowało w linii prostej na północ. Szukali Armii Umarłych, a konkretnie samotnego upiora lub, gdy znaleźli, małej grupy umarłych. Oznacza to, że prawdopodobnie podróżowaliby zygzakiem, aby pokonać jak największy obszar. Ponadto trzymanie się większej wysokości, aby mieć to nad swoimi przeciwnikami (gdy kończą patrząc w dół na upiory w kanionie).
    • Gendry biegający z pełną prędkością wymagałby około 4 godzin, aby pokonać znaczną część ziemi. Nie możemy być pewni, ile dni podróżowała Siódemka, ale jeśli przyjmiemy, że jest to około 2 dni zygzakowania na dość dużym obszarze, rozsądnym byłoby założenie, że powrót Gendry'ego zająłby około 4 godzin .
  • Kruk prawdopodobnie potrzebował około 3 dni, aby dostać się ze Wschodniej Strażnicy do Smoczej Skały.
    • Kruk lecący ze Wschodniej Strażnicy do Winterfell trwałby około jednego dnia: Gołębie pocztowe zostały zarejestrowane jako zdolne do osiągania prędkości do 50 mil na godzinę i chociaż dyskusje odbyły się na temat prędkości kruków, chociaż nie podano rzeczywistej prędkości, jesteśmy skłonni wierzyć, że w - kruki wszechświata są szybsze i silniejsze niż gołębie we wszechświecie, jak stwierdził maester Aemon:

      Gołębie i gołębie można również wyszkolić do przenoszenia wiadomości - ciągnął maester [Aemon] - chociaż kruk jest silniejsza ulotka, większa, odważniejsza, znacznie sprytniejsza, lepiej broniąca się przed jastrzębiami ...

    • Kontynuując ten pomysł, lecąc na Smoczą Skałę. Jest mniej więcej taka sama odległość od Winterfell do Kings Landing, jak do Dragonstone. Program twierdzi, że jest to około 1000 mil od Winterfell do King's Landing (według użytkownika). Daje nam to około 3 dni lotu kruka, jeśli weźmiemy pod uwagę limit 500 mil dziennie ustawiony przez użytkowników w powyższej dyskusji.
  • Dany i jej smoki prawdopodobnie zajęły około 8 mniej więcej godzin, aby polecieć do „Snow team 6”
    • Użytkownik osiągnął około 125 mil na godzinę dla smoka z jeźdźcem. Biorąc pod uwagę rozmiar smoków, wydaje się to możliwe, ponieważ normalny jastrząb jest w stanie latać z prędkością około 70 mil na godzinę. Nie wiadomo, czy rozpiętość skrzydeł zmienia prędkość, ale duże ptaki są zwykle szybsze niż małe.

Daje nam to około 5 dni całkowitej podróży od biegania Gendry do Przybywające smoki.

Lodowy aspekt jest trochę dziwny. Ponieważ 10˚F to około -12˚C i nie wydaje się tak zimno, by Gendry płakał z powodu mroźnej pogody. Prawdopodobnie było bliżej od -30˚C do -40˚C, co, jak sądzę, spowodowałoby, że lód zamarzłby dwa razy szybciej. Pamiętając jednak, że lód był na początku cienki, mogło istnieć coś, co uniemożliwiało wodzie bardzo szybkie gromadzenie się grubości. Takie jak gorące źródła, które naturalnie istnieją na północy (mury Winterfell, jaskinia Ygritte i Jona), mogły spowolnić zamarzanie wody.


Istnieją teorie, że można to zrobić w ~ 3 dni .

Jeśli bierzemy 500 mil dziennie i fakt, że białe kruki mogą latać ze Starego Miasta do Winterfell, jest możliwe, że Kruk może polecieć do Smoczej Skały bezpośrednio ze Wschodniej Strażnicy. Skróciłoby to czas podróży do około 2 dni lotu kruka (z prędkością 50 mil na godzinę z odpoczynkiem). Jeśli przyjmiemy, że prędkość smoka wynosi około 200 mil na godzinę, lot w obie strony powinien zająć 5 godzin. Łatwo to zrobić w ~ trzy dni, co pozwala na lepsze obliczenie tempa zamarzania wody.

„Ponieważ 10˚F to około -12˚C i nie wydaje się tak zimno, żeby Gendry płakał z powodu mroźnej pogody” - 10 stopni F to całkiem zimno.Jeśli lód na początku był niedostatecznie zamarznięty, to albo było to wysokie zasolenie, woda była cieplejsza od powietrza, albo początkowe temperatury były wyższe.Mieszkam w północnych Stanach Zjednoczonych.Mieszkańcy południa narzekają, że jest zimno, zanim temperatura spadnie poniżej zera (32 F lub 0 C).Gendry powiedział, że nigdy wcześniej nie widział śniegu.Część ściągania, które przyjmował, wynikała z narzekania, kiedy było jeszcze stosunkowo łagodne.
10F naprawdę nie jest takie zimne.To osobista opinia, ale z radością założyłbym się, że mieszkaniec północy nie byłby tak zimny na 10F. Noszę szorty w taką pogodę.W śniegu nie ma problemu
Gendry pochodzi z King's Landing, w którym panuje ciepły klimat.
Jon przeżył tę samą podróż co Gendry w tej samej temperaturze w mokrych ubraniach, nie poruszając się konno.[Losowa strona internetowa znaleziona przez Google] (http://www.seagrant.umn.edu/coastal_communities/hypothermia) sugeruje, że ludzie mogą przeżyć 45 minut w wodzie o temperaturze 0,3 ° C.Więc jeśli koń potrzebował mniej więcej tego czasu, aby dotrzeć do Muru, dałoby to właściwy rząd wielkości.Jon jest twardzielem z północną krwią i ogniem w żyłach, więc może dłużej przetrwać na mrozie.
Długa dyskusja na temat lodu została [przeniesiona na czat] (http://chat.stackexchange.com/rooms/64207/discussion-on-answer-by-edlothiad-was-daenerys-rescue-achieved-in-a-plausible-t).Proszę, kontynuuj tam tę rozmowę i używaj dalszych komentarzy tutaj, aby uzyskać konstruktywne informacje na temat tej odpowiedzi.
-1
@Shane Kiedy wyjaśnisz, jak istnieją smoki, wyjaśnię, jak to możliwe.
Ta odpowiedź jest w porządku, jeśli przypuszczamy, że Jon Snow i przyjaciele spędzili wiele dni na brzegu jeziora.Gdyby tak było, czy nie powinno być dialogu, montażu, czy też czegoś, co nas podpowiada, że czas przemija?Moje pierwsze wrażenie jest takie, że spędzili jedną noc na lodzie i zostali uratowani drugiego dnia.
@Shane Można przypuszczać, że smok został strasznie ostrzeżony.
@RobertF, zrobili wiele przeskoków w tym sezonie iw przeszłości.Osobiście uważam, że byłoby strasznie nudno oglądać montaż niektórych ludzi, mówiących na wyspie, po tym, jak wysłali kogoś na maraton i wdrapali się na swoje odrzutowce.Właśnie przeszedłeś od 0 do 60, a następnie zaproponowałeś zmniejszenie tempa z powrotem do 0?Moim zdaniem zrujnowałoby to odcinek.Twoje wrażenie oznaczałoby również, że Dany wiedziała, jak ich uratować bez kruka
Podoba mi się twoje imiona na przyjęcie Jona.Nazywam ich Merry Men (dobry facet wyjęty spod prawa), ponieważ nie mogłem wymyślić nic innego.
@Edlothiad Montaż może być nudny, potrzebujesz zgryźliwej muzyki rockowej, aby to wszystko połączyć.:) A potem jakiś dialog, jak narzekający Ogar "Odmrażaliśmy sobie jaja przez trzy pieprzone dni!"lub jakieś niezgody w szeregach.Dany wiedziała, że zmierzają do Eastwatch, a stamtąd na północ, przypuszczalnie mogłaby spędzić kilka godzin w górze, szukając ich.A ona miała trzy pary oczu, które ich szukały.
@MatthewRead Też miałem taką myśl.Czy kiedykolwiek wspominają, że smoki są wyraźnie ciepłe w dotyku?
@Edlothiad W pytaniu, czy prędkości jazdy mają sens, czy nie chodzi o wskazanie problemów z prędkością jazdy?
Jasne, ale tak naprawdę nie mówisz o prędkości, ale zamiast tego o jej zamarznięciu.Bez względu na prędkość, z jaką leciała, byłoby zimno.Prędkość tylko sprawia, że jest chłodniej.Zamarzłaby na każdej wysokości i przy każdej prędkości.
OK, inna odpowiedź wywołała interesujące pytanie.Jak Dany odkrył dokładną lokalizację grupy?Jakieś przemyślenia na ten temat?A może właśnie zobaczyła z góry czarną plamę na białym lodzie?
Prawdopodobnie drugi.Ale nie mamy żadnych informacji na ten temat.Chociaż 100000 Wights to zaśnieżone lodowe pole z ognistym mieczem, to moim zdaniem dość oczywisty widok.
Teraz, kiedy to przeczytałem, nie jestem już tak wkurzony tym odcinkiem jak wcześniej ... Gdyby pokazali jakiś montaż / dialog / ... żeby pokazać przemijanie kilku dni, którewiarygodny obrót wydarzeń.
@fgysin był komentarz, w którym dyskutowali o tym do pewnego stopnia, myślę, że było to w „środku tego odcinka”
#2
+21
Ghoti and Chips
2017-08-21 15:15:57 UTC
view on stackexchange narkive permalink
  • Kiedy Jon mówi Gendry'emu, żeby wyszedł, jest jeszcze dzień, a kiedy słuchawka jedzie, jest noc, a on jest wyczerpany, więc najbardziej zajęło mu to dzień, chociaż mógł też zacząć biec o zmierzchu i przybył wcześnie rano, więc dolną granicą będzie jego czas zmęczenia (użyjmy mediany czasów maratonu)

    4 godziny < Czas trwania [G] < 23 godziny

  • Korzystając z tej mapy i podanej przez nią skali, obliczyłem odległość ze Strażnicy Wschodniej do Smoczej Skały na ~ 1978,65 mil.
    Używając stronę wikipedii o gołębiach pocztowych, stosuję tę samą prędkość 50 mil na godzinę dla Kruka.
    Zakładając, że ten sam kruk może pokonać całą odległość (wiele źródeł twierdzi, że jest to niemożliwe) i może tak długo bez zatrzymywania się, zajęłoby to 39,573 godziny (lub 1 dzień i 15 i pół godziny). Niektóre szacunki mówią, że ta odległość może wynosić nawet 1000 mil, ponieważ w programie Cersei mówi, że Winterfell jest oddalone o tysiąc mil (co jest bardzo podobne do odległości ze Smoczej Skały do ​​Wschodniej Strażnicy), więc użyjmy tego jako dolnej granicy.

    20 godzin < Czas trwania [R] < 39,573 godzin

  • Szybkość smoka jest tam, gdzie dużo pojawia się domysł i fantazja, ale możemy rozsądnie założyć, że będzie latał co najmniej tak szybko jak kruk (50 mil na godzinę), ponieważ D&D porównał je do myśliwców F16, używając samolotów jako odniesienie może nie wykraczać daleko poza sferę rozsądku, zwłaszcza jeśli weźmiemy za punkt odniesienia najwolniejszy samolot, PZL M-15 Belphegor, który leci z prędkością 87–103 mil na godzinę.
    Będziemy stosować te same dolne i górne granice dla odległości, których używaliśmy w poprzednim punkcie.

    9,71 godziny < Czas trwania [D] < 39,573 godziny

  • W sumie daje nam to następujący szacunkowy zakres dla Całkowity czas biegu Gendry'ego, lotu Kruka i lotu Drogona:

    33,71 godziny < Czas trwania [TOTAL] < 102,15 godziny

lub

co najmniej 1 dzień, 9 godzin i 43 minuty

Odpowiadając na pytanie:

Czy ratunek Daenerys został osiągnięty w prawdopodobnym czasie?

Program sugeruje, że po wysłaniu Gendry minęła część dnia i jedna noc - niezależnie od tego, jak pokrój to, Daenerys nigdy nie zdąży dotrzeć na czas, na podstawie naszych szacunkowych wartości, więc „Nie” (minęłaby druga noc). Jedynym sposobem, w jaki możemy to zmusić, aby było wiarygodne, jest uzyskanie takich rzeczy, jak większe prędkości smoka (choć musiałoby to być do pewnego stopnia dokładne / kanoniczne, dokonałem rozsądnego porównania z samolotami).


Pełne powiadomienie

Wiele z tego to , ponieważ:

  • nie wiem jak daleko góra grotu jest od Eastwatch
  • Nie wiemy , czy pokazywane odległości są takie same jak odległości książkowe
  • Nie wiemy , jak szybko leci fikcyjny kruk lub smok

Podsumowując, nic nie wiemy, Jonie Snow.

Jednak : mamy wystarczająco dużo informacji, aby oszacować (a nie zgadywać), jeśli dopuszczamy margines błędu określony przez zakres przyjętych założeń.

Myślę, że nie doceniasz prędkości, z jaką smoki mogą latać, od kanonicznych odniesień do Targaryenów latających na duże odległości, najwyraźniej dość przypadkowo i szybko.
@MikeScott Lepiej, żebyś wysłał jakieś numery / wskazał mi kierunek nieco mniej niejasny niż „odniesienia kanoniczne”.Mile widziane.
@GhotiandChips Wspomina się o nich w pytaniu połączonym w komentarzach do tego pytania powyżej: https://scifi.stackexchange.com/q/166108/54887
Pomyśl, że oszacowanie prędkości smoka jest rozsądne, w oparciu o scenę bitwy dwa epizody wcześniej, w której smok był w stanie z łatwością pokonać całe pole i uderzyć Dothraków w pełnym sprincie konnym w ciągu kilku sekund.
#3
+19
Möoz
2017-08-23 03:28:50 UTC
view on stackexchange narkive permalink

To miało być „prawdopodobnie niemożliwe”

Pysk konia

Niedawno jeden z reżyserów serialu, Alan Taylor - kto był faktycznym reżyserem tego odcinka: Beyond The Wall - powiedział Variety:

Wiedzieliśmy, że Czas stawał się trochę mglisty, ... Mamy uciekającego Gendry'ego, kruki lecące na pewną odległość, smoki, które muszą odlecieć na pewien dystans ... Jeśli chodzi o przeżycie emocjonalne, [Jon i firma] trochę spędzili jednej ciemnej nocy na wyspie pod względem momentów opowiadania historii. Próbowaliśmy trochę zabezpieczyć to wiecznym zmierzchem na północ od Muru. Myślę, że był jakiś wysiłek, aby trochę zmienić linię czasu, nie deklarując dokładnie, jak długo tam byliśmy. Myślę, że to zadziałało dla niektórych ludzi, dla innych nie. Wydawali się być bardzo zaniepokojeni tym, jak szybko kruk może latać, ale istnieje coś, co nazywa się prawdopodobnymi niemożliwościami, które próbujesz osiągnąć, a nie niemożliwymi prawdopodobieństwami. Więc myślę, że trochę nadwyrężyliśmy wiarygodność, ale mam nadzieję, że rozmach tej historii przenosi niektóre z tych rzeczy.
-Joe Otterson: Reżyser „Gry o tron” Alan Taylor Breaks Dolna oś czasu w „Beyond the Wall” , Variety.

Czas, odległość i inne nieistotne cechy wszechświata

Taylor mówi dalej, że nie powinniśmy się tym wszystkim przejmować, ponieważ oni próbują opowiedzieć historię, a ta historia wymaga, aby niektórzy ludzie byli w określonych miejscach we właściwym czasie; jak się tam dostali, nie jest ważne dla ich osi czasu, ponieważ „ program trwa”:

To fajne, że serial jest tak ważny dla tak wielu ludzi, że jest tak dokładnie badany ... Gdyby serial miał problemy, martwiłbym się o te obawy, ale wydaje się, że program radzi sobie całkiem nieźle, więc dobrze jest mieć ludzi z takimi obawami.
-Joe Otterson: Reżyser „Game of Thrones” Alan Taylor przełamuje oś czasu w „Beyond the Wall” , Różnorodność.

Podsumowując

Nie myśl ani nie próbuj obliczać, po prostu wyłącz swój mózg i ciesz się smokami i seksem na łodzi!

#4
+4
RobertF
2017-08-21 21:44:33 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Nie, to nie jest prawdopodobne. Przypuszczalnie Daenerys już postanowiła opuścić Smoczą Skałę i udać się na północ, by pomóc Jonowi Snowowi i jego bandzie na długo przed przybyciem kruka z Muru. To był czysty przypadek, że Daenerys znalazła Jona Snowa i jego zespół na kilka minut przed tym, jak zostali przytłoczeni przez zjawy. Nie przypominam sobie żadnych wyraźnych scen ani dialogów, w których widzimy, jak Dany czyta wiadomość wysłaną przez kruka ze ściany.

Decyduje się lecieć z powrotem, aby uratować Jona, wiedząc, że jest w niebezpieczeństwie, wbrew argumentom Tyriona, że może umrzeć.Mówi Tyrionowi, że nie zostanie i „nic nie zrobi”, więc istnieje mocna sugestia, że wie, że Jon jest w niebezpieczeństwie.
@tobiasvl Racja, wie, że grozi im niebezpieczeństwo, ponieważ Jon Snow opisał jej cały szalony plan, zanim wyszedł.Nie chce zostać i „nic nie robić”.Innym założeniem jest to, że Jon Snow zostaje wysłany do kruka z prośbą o pomoc od Dany.Czy jesteśmy absolutnie pewni?Może istota przesłania polegała na tym, że misja się nie powiodła.
Jon Snow wydawał się całkiem pewien, że czekają na ratunek.Gdyby nie mieli nadziei na ratunek, wątpię, by po prostu stali i czekali na śmierć.Przynajmniej zrobiliby coś, aby upewnić się, że nie zostali najnowszymi rekrutami do armii Nocnych Królów po ich śmierci.
@Shane Masz rację - jeśli byli na końcu dowcipu (i szczerze mówiąc nie ma zbyt wiele dowcipu między Jonem a resztą tego gangu), dlaczego wszyscy nie dekodowali, by walczyć do końca?Albo rozpalić duży ogień i wskoczyć do niego?Twierdzę, że nie osiągnęli jeszcze takiego poziomu desperacji, w którym samobójstwo było jedyną opcją.Nie słyszeliśmy, jak Jon powiedział: „Musimy tylko wytrzymać kolejne 3 dni, zanim Dany nas uratuje”.Można argumentować, że D&D chciał zostawić widzów w ciemności, czy Dany przybywa im na ratunek i ile czasu minęło, aby jej wygląd był jeszcze bardziej nieoczekiwany.
@Shane Jestem również sceptyczny, że Nocny Król czekałby dni lub tygodnie, aż Jon i spółka.zmarł z narażenia lub głodu.Jego armia wydawała się czekać, aż lód w jeziorze zamarznie ponownie, co zrobiła z dnia na dzień, a następnie przypuściła kolejny atak (ale bardziej fragmentaryczny, aby uniknąć pęknięcia lodu).
#5
+4
Tormund's Beard
2017-08-23 01:06:49 UTC
view on stackexchange narkive permalink

To nie jest prawdopodobne, biorąc pod uwagę, że Dany nie miałaby możliwości dotarcia do miejsca, w którym znajdowała się wspaniała siódemka. O ile Smoki nie mają GPS, to absolutnie niewiarygodne, że Dany mogła latać w miejsce, w którym nigdy w życiu nie była, nie mówiąc już o znalezieniu dokładnych współrzędnych geograficznych w ostatniej chwili.

Chociaż nie mylisz się, nie dodaje to niczego, do czego odnosiły się już inne odpowiedzi.
Nie zgadzam się.Dotychczasowe odpowiedzi dotyczą rozważania, czy misja ratunkowa Dany'ego może zostać zrealizowana w sposób wiarygodny, zakładając najkrótszą i najszybszą podróż wronie, czy też rzeczywiście leci smok.Chodzi mi o to, że lot w linii prostej byłby dla Dany prawie niemożliwy, biorąc pod uwagę, że ma tylko najmniejszą skłonność do wskazania Drogona.Nawet zakładając, że była w stanie znaleźć ścianę i użyła jej do nawigacji, w końcu krążyła godzinami, próbując znaleźć Jona i spółkę, jeśli w ogóle była w stanie dostrzec ich z nieba, biorąc pod uwagę pogodę.Dlatego nie jest to wcale prawdopodobne.
To słuszna uwaga.Może zredaguj swoją odpowiedź, aby była bardziej przejrzysta?
Nie znamy treści listu wysłanego do Dany przez Raven.Impreza odbywała się mniej więcej w tym samym miejscu, w którym Gendry uciekł i mógł w notatce opisać kierunek kompasu i odległość, dzięki czemu Dany był dość blisko grupy.Wreszcie, pośród ogromnej bieli, znalazła się armia poruszających się ciał, być może 50 000, pokrywających rozległy obszar, który byłby widoczny z odległości wielu mil.A w centrum tego znajdowało się siedem żywych dusz.
#6
+2
Mike Scott
2017-08-21 14:54:30 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Czynnikiem ograniczającym jest tutaj prędkość kruka. Tak naprawdę nie wiemy, jak daleko są od Muru, więc bieg Gendry'ego mógł zająć dość krótki czas, a wiemy, że smok może latać znacznie szybciej niż kruk.

Kruki w naszym świecie nie są szczególnie szybkimi latającymi, ale te kruki były hodowane od wieków jako nośniki wiadomości, więc załóżmy, że potrafią latać tak szybko, jak gołąb pocztowy, około 50 mil na godzinę. To około 2000 mil ze Wschodniej Strażnicy do Smoczej Skały, czyli 40 godzin dla nieprzerwanego kruka. Możemy dodać 5 godzin na bieg Gendry'ego i 10 godzin na powrót Daenerys, więc przewidujemy minimum 55 godzin, nieco ponad dwa dni.

Myślę, że są gdzieś pomiędzy Hardhome i Eastwatch-by-the-Sea, bliżej tego pierwszego niż drugiego - w przeciwnym razie, gdyby byli gdzieś dalej na zachód, prawdopodobnie Jon wysłałby Gendry'ego do Castle Balck.
Nie sądzę, żeby kruk, ani gołąb pocztowy, potrafił latać bez odpoczynku przez 40 godzin
@JNat Wydaje mi się, że Jon wyraźnie powiedział Gendry'emu, żeby pobiegł z powrotem do East Watch.Dlatego uważam, że jest mało prawdopodobne, by Jon kazał mu pobiec do Czarnego Zamku.Wschodnia straż znajduje się na wschodnim krańcu Muru, Czarny Zamek jest pośrodku.
@Kepotx Gołębie pocztowe mogą latać ponad 600 mil z prędkością 50 mil na godzinę.Nie sądzę, żeby nie można było uwierzyć, że większy i mocniejszy ptak poradziłby sobie z tym samym na dłuższym dystansie.50 mil na godzinę to średnia prędkość;podczas lotu może to być 70 mil na godzinę, z przerwami na odpoczynek od czasu do czasu.
Huh ... tak, wiem, @Aegon.Nie powiedziałem nic, aby temu zaprzeczyć.Autor odpowiedzi mówi: „Tak naprawdę nie wiemy, jak daleko są od Muru”, więc starałem się tylko pomóc ustalić, gdzie mogą być: gdzieś pomiędzy Hardhome i Eastwatch, biorąc pod uwagę, że pójście dalej na ZachódZamiast tego są bliżej Zamku Czarnego, więc Jon prawdopodobnie powiedziałby Gendry'emu, żeby tam pobiegł - czy to wyraźniej?
@JNat Rzeczywiście tak jest.I uczy mnie kilku rzeczy o przeglądaniu komentarzy.Właśnie przeczytałem: „Prawdopodobnie Jon wysłałby Gendry'ego do Castle Balck”: D
Przynajmniej nie miał przy sobie kokosa.
@JNat Prawdopodobnie bezcelowe byłoby powiedzenie Gendry'emu, żeby pobiegł do Czarnego Zamku, ponieważ nie może on wiedzieć, gdzie on jest (pamiętaj, że po raz pierwszy podróżuje dalej na północ niż Riverlands).To już zaskakujące, że udało mu się znaleźć Eastwatch.
@ArnaudD.Nie jest trudno znaleźć Czarny Zamek.„Biegnij na południe, aż trafisz na Mur. Potem biegnij na zachód, aż zobaczysz Nocną Straż na szczycie Muru i bramę pod nimi”.Ale to prawdopodobnie ponad sto mil, więc zajmie mu co najwyżej kilka dni.
@ArnaudD.Eastwatch jest bardzo łatwy do znalezienia.Po prostu kierujesz się dalej na południowy wschód i ostatecznie tam dotrzesz.Shadow Tower jest taka sama, ale na południowym zachodzie.Castle Black jest trudny, będąc pośrodku iw ogóle.TLDR, nic dziwnego, że znalazł East Watch.Musiał po prostu iść dalej na południowy wschód.
@MikeScott Czy Gendry wiedziałby o tym?Poza tym na murze znajduje się 19 zamków, ale większość z nich jest opuszczona.Po drodze mógł znaleźć kilka bezużytecznych bram.Ale zgadzam się, że Wschodnia Strażnica byłaby łatwiejsza, przynajmniej jeśli chodzi o ogólny kierunek (a kiedy już zobaczy Mur, łatwo za nim podążać).
@ArnaudD.Jestem prawie pewien, że Jon Snow o tym wie (w rzeczywistości nic nie wie) i mógłby powiedzieć Gendry'emu, zanim go wyśle.A opuszczone bramy są powodem, dla którego powiedziałem, że powinien poszukać tej z Nocną Strażą na murze nad bramą.
#7
+2
Johan
2017-08-23 02:39:20 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Podoba mi się dyskusja, ale myślę, że wszyscy mylą się co do odległości. I to jest kluczowa część. Grupa Lannisterów dotarła do Winterfell po 50 dniach. I nie podróżowali po liniach prostych. Co można przejechać w jeden dzień na tak dużą imprezę ze wszystkimi przystankami itp., 20 mil dziennie? Jeśli tak, mówimy o 1000 mil. I to nie jest w prostych liniach. Więc może 800 mil dla ptaka. Oblicz to, a otrzymasz inną odpowiedź.

Jeśli kruk może latać z prędkością 50 mil na godzinę. Czas dla kruka to 16 godzin. Gdyby zajęło to Gendry 5 godzin (mogłoby być mniej). Mamy 21 godzin. Smoki są prawdopodobnie bardzo szybkie. Nie mam pojęcia, jak szybko, ale są ogromne i wygląda na to, że wcześniej Dany mogła się dość szybko poruszać. Powiedzmy, że są około 3 razy szybsze, mamy około 5 godzin. W ciągu wszystkich 26 godzin. Jest bardzo prawdopodobne, że mniej więcej wtedy byli na tej wyspie.

#8
+1
TruthMarchine
2017-08-21 23:52:04 UTC
view on stackexchange narkive permalink

Oczywiście, że to prawdopodobne.

W takich temperaturach ludzie nie umierają w ciągu kilku dni. Mógłbyś mi powiedzieć, że byli tam przez tydzień i bez trudu uwierzyłbym, że wciąż żyją.

Jedynym czynnikiem, z którym mają do czynienia, jest woda. Mają ogień na żądanie. Dzięki temu mają na wpół niezawodne źródło ciepła. Mają wodę tak długo, jak długo rozbijają lód.

Potrzeba by tygodni, zanim staną się wyraźnie osłabione przez brak jedzenia.

Realistycznie rzecz biorąc, byli na wyspie 4-5 dni. Całkowicie wiarygodne.

Zgadza się, ale czy w ciągu jednego lub dwóch dni Gendry mógł pobiec z powrotem do Wschodniej Strażnicy, poleciał krukiem do Smoczej Skały, a potem Daenerys przeleciała swoimi smokami ze Smoczej Skały na północ od ściany?Myślę, że sposób, w jaki serial telewizyjny przedstawia upływający czas, jest niefortunny.
@RobertF Lubię myśleć, że udowodniłem, że jest inaczej


To pytanie i odpowiedź zostało automatycznie przetłumaczone z języka angielskiego.Oryginalna treść jest dostępna na stackexchange, za co dziękujemy za licencję cc by-sa 3.0, w ramach której jest rozpowszechniana.
Loading...